Marketingová súťaž KEMP pre mladých kreatívcov
Mladí kreatívci z celého Slovenska si už čoskoro budú môcť zmerať sily v marketingovej súťaži KEMP. Okrem networkingu, workshopov a výhry 1000 eur môžu tí najšikovnejší získať aj platenú stáž v reklamnej agentúre Effectivity.
KEMP je marketingová súťaž pre študentov vysokých škôl. Trojčlenné tímy budú pracovať na kreatívnom riešení marketingových zadaní z praxe. Finančnú výhru 1000 eur môže získať iba jeden z tímov, ale praktické zručnosti a nenahraditeľná skúsenosť budú odmenou pre všetkých.
Súťažiaci budú mať týždeň na vypracovanie návrhov na základe zadaní od reálnych klientov. Dôležitou súčasťou súťaže je aj vzdelávanie. To účastníkom KEMPu poskytuje v podobe dvoch workshopov od profesionálov z reklamnej agentúry Effectivity, ktorá je partnerom súťaže.
Druhým partnerom súťaže je spoločnosť TCHIBO SLOVENSKO spol. s r.o., ktorá ponúkne mladým talentom pohľad klienta aj svoje vlastné zadanie. To bude pre vysokoškolákov a vysokoškoláčky realistickým vstupom do profesijného života v reklame.
Prihlásiť sa môžu študenti a študentky slovenských vysokých škôl, a to prostredníctvom formuláru na webovej stránke kemp.fmk.sk do 14. marca.
Ako súťaž vznikla?
Súťaž vznikla v hlavách študentov Univerzity sv. Cyrila a Metoda, ktorí spoločne na praktických hodinách mali za úlohu vypracovať svoj vlastný projekt. Tým si precvičili získané zručnosti z marketingu, PR a projektového manažmentu. Študenti a študentky sa rozhodli nenechať túto príležitosť iba pre seba, ale ponúknuť možnosť praxe aj spolužiakom z iných škôl.
„KEMP vznikol ako ihrisko pre nás – mladých marketérov, ktorí chceme od školy niečo viac ako len diplom. Snažíme sa zapojiť študentov z rôznych škôl a posunúť ich bližšie ku stáži a k reálnym skúsenostiam,” hovorí projektový koordinátor Tibor Lachkovič.